V našem obchodě máte k dispozici následující možnosti dopravy zboží:
Osobní odběr
Zboží si můžete odebrat osobně u nás v sídle firmy v Rychnově nad Kněžnou. Nutná domluva předem. Zdarma.
Při platbě převodem Vám bude zboží zasláno až poté, co budou peníze připsány na náš účet číslo 43-6276920227/0100 (Komerční banka). Upozorňujeme, že připsání peněz na náš účet může trvat až několik dní v závislosti na Vaší bance.
Rozvoz zboží
Rozvoz zboží naší dopravou po ČR provádíme po domluvě se zákazníkem. Cena za rozvozu zboží je smluvní.
Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat faxem, anebo emailem prodávajícímu.
Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí Česká pošta pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!
Cena dopravy je pouze orientační, při vícekusové zásilce bude účtována k dalšímu balíku 90,- Kč / bez DPH.
Při objednávce nad 6 000 Kč / bez DPH hradíme poštovné my, jinak je cena dle váhy balíku:
Hmotnost balíku | Cena při platbě převodem | Cena při platbě dobírkou |
0 - 5 kg | 130,- Kč / bez DPH | 160,- Kč / bez DPH |
5 - 10 kg | 135,- Kč / bez DPH | 165,- Kč / bez DPH |
10 - 15 kg | 140,- Kč / bez DPH | 170,- Kč / bez DPH |
15 - 20 kg | 145,- Kč / bez DPH | 175,- Kč / bez DPH |
20 - 25 kg | 150,- Kč / bez DPH | 180,- Kč / bez DPH |
25 - 30 kg | 155,- Kč / bez DPH | 185,- Kč / bez DPH |
30 - 40 kg | 160,- Kč / bez DPH | 190,- Kč / bez DPH |
40 - 45 kg | 165,- Kč / bez DPH | 195,- Kč / bez DPH |
45 - 50 kg | 170,- Kč / bez DPH | 200,- Kč / bez DPH |
Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat faxem, anebo emailem prodávajícímu.
Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí Česká pošta pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!