Doprava zboží

V našem obchodě máte k dispozici následující možnosti dopravy zboží: 

Osobní odběr
Zboží si můžete odebrat osobně u nás v sídle firmy v Rychnově nad Kněžnou. Nutná domluva předem. Zdarma.

Při platbě převodem Vám bude zboží zasláno až poté, co budou peníze připsány na náš účet číslo 43-6276920227/0100 (Komerční banka). Upozorňujeme, že připsání peněz na náš účet může trvat až několik dní v závislosti na Vaší bance. 

Rozvoz zboží
Rozvoz zboží naší dopravou po ČR provádíme po domluvě se zákazníkem. Cena za rozvozu zboží je smluvní.

 

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní společnosti

Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat faxem, anebo emailem prodávajícímu.

Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí Česká pošta pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!

DPD Private

Cena dopravy je pouze orientační, při vícekusové zásilce bude účtována k dalšímu balíku 90,- Kč / bez DPH.

Při objednávce nad 6 000 Kč / bez DPH hradíme poštovné my, jinak je cena dle váhy balíku:

  • doručení do druhého pracovního dne
  • oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
  • večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin
  • v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
  • prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze potom změnit termín nebo adresu následujícího doručení
Hmotnost balíku Cena při platbě převodem Cena při platbě dobírkou
0 - 5 kg 130,- Kč / bez DPH 160,- Kč / bez DPH
5 - 10 kg 135,- Kč / bez DPH 165,- Kč / bez DPH
10 - 15 kg 140,- Kč / bez DPH 170,- Kč / bez DPH
15 - 20 kg 145,- Kč / bez DPH 175,- Kč / bez DPH
20 - 25 kg 150,- Kč / bez DPH 180,- Kč / bez DPH
25 - 30 kg 155,- Kč / bez DPH 185,- Kč / bez DPH
30 - 40 kg 160,- Kč / bez DPH 190,- Kč / bez DPH
40 - 45 kg 165,- Kč / bez DPH 195,- Kč / bez DPH
45 - 50 kg 170,- Kč / bez DPH 200,- Kč / bez DPH

 

Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat faxem, anebo emailem prodávajícímu.

Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí Česká pošta pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!