Doprava a platba

V našem obchodě máte k dispozici následující možnosti dopravy zboží: 

Osobní odběr
Zboží si můžete odebrat osobně u nás v sídle firmy v Rychnově nad Kněžnou. Nutná domluva předem. Zdarma.

Při platbě převodem Vám bude zboží zasláno až poté, co budou peníze připsány na náš účet číslo 43-6276920227/0100 (Komerční banka). Upozorňujeme, že připsání peněz na náš účet může trvat až několik dní v závislosti na Vaší bance. 

Dobírkou: 50,- Kč s DPH
Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zásilky od přepravce (řidiči přepravní společnosti). Doporučujeme pro urychlení přebírání zásilky nachystat si hotovost přesně.

Rozvoz zboží
Rozvoz zboží naší dopravou po ČR provádíme po domluvě se zákazníkem. Cena za rozvozu zboží je smluvní.

 

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní společnosti

Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat emailem prodávajícímu.

Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!

 


Výdejní místo - Zásilkovna – 99 Kč

Sami si rozhodněte kde a kdy si balíček vyzvednete! Z více než 8,5 tisíc poboček Zásilkovny jen v ČR si určitě vyberete tu vám nejmilejší. Pak už jen stačí nahlásit kód, který dostanete v SMS a v e-mailu a balíček je váš. Levná a spolehlivá cesta k vaší objednávce
Pokud chcete vědět, kde se vaše zásilka toulá, vyhledejte ji na stránkách Zásilkovny. Stačí znát kód, který získáte po odeslání balíčku.

Výdejní místo Zásilkovny nelze využít pro nadrozměrné zásilky, nebo zásilky přesahující váhu 5 kg. Pokud k tomu dojde, nebude vám tento typ dopravy nabídnut.

 

DPD Private

Cena dopravy je pouze orientační.
Doručení službou DPD Private – Flexibilní doručení

•  DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.
•  O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr.
    V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
•  Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00),
   přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní.
•  Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou..
•  Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz.

Hmotnost balíku

Cena při platbě převodem

0 - 19 kg

  182,- Kč / s DPH

20 - 39 kg

  280,- Kč / s DPH

40 - 79 kg

  560,- Kč / s DPH

80 - 119 kg

  840,- Kč / s DPH

120 – 159 kg

1120,- Kč / s DPH

      


 

Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat faxem, anebo emailem prodávajícímu.

Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí Česká pošta pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!

 



 

BANKOVNÍ SPOJENÍ

 

Pro zákazníky z ČR - Komerční banka

ČÍSLO ÚČTU: 43-6276920227/0100
VARIABILNÍ SYMBOL: ČÍSLO OBJEDNÁVKY

Pro zákazníky ze SK při platbě v CZK

IBAN: CZ820 100 000 043 627 692 022 7
BIC/SWIFT: KOMBCZPPXXX

ZADÁVÁ SE POUZE IBAN (ČESKÝ), PLATBU ZADEJTE JAKO SEPO PLATBU NIKOLIV JAKO ZAHRANIČNÍ