Doprava a platba

V našem obchodě máte k dispozici následující možnosti dopravy zboží: 

Osobní odběr
Zboží si můžete odebrat osobně u nás v sídle firmy v Rychnově nad Kněžnou. Nutná domluva předem. Zdarma.

Při platbě převodem Vám bude zboží zasláno až poté, co budou peníze připsány na náš účet číslo 43-6276920227/0100 (Komerční banka). Upozorňujeme, že připsání peněz na náš účet může trvat až několik dní v závislosti na Vaší bance. 

Rozvoz zboží
Rozvoz zboží naší dopravou po ČR provádíme po domluvě se zákazníkem. Cena za rozvozu zboží je smluvní.

 

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní společnosti

Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat emailem prodávajícímu.

Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!

 


Výdejní místo - Zásilkovna – 89 Kč

Sami si rozhodněte kde a kdy si balíček vyzvednete! Z více než 8,5 tisíc poboček Zásilkovny jen v ČR si určitě vyberete tu vám nejmilejší. Pak už jen stačí nahlásit kód, který dostanete v SMS a v e-mailu a balíček je váš. Levná a spolehlivá cesta k vaší objednávce
Pokud chcete vědět, kde se vaše zásilka toulá, vyhledejte ji na stránkách Zásilkovny. Stačí znát kód, který získáte po odeslání balíčku.

Výdejní místo Zásilkovny nelze využít pro nadrozměrné zásilky, nebo zásilky přesahující váhu 5 kg. Pokud k tomu dojde, nebude vám tento typ dopravy nabídnut.

 

DPD Private

Cena dopravy je pouze orientační.

  • doručení do druhého pracovního dne
  • oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
  • v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
  • prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze potom změnit termín nebo adresu následujícího doručení
Hmotnost balíku Cena při platbě převodem Cena při platbě dobírkou
0 - 4,9 kg   190,- Kč / bez DPH   220,- Kč / bez DPH
5 - 9,9 kg   250,- Kč / bez DPH   280,- Kč / bez DPH
10 - 14,9 kg   280,- Kč / bez DPH   310,- Kč / bez DPH
15 - 19,9 kg   300,- Kč / bez DPH   330,- Kč / bez DPH
20 - 29,9 kg   350,- Kč / bez DPH   380,- Kč / bez DPH
30 - 49,9 kg   700,- Kč / bez DPH   730,- Kč / bez DPH
50 - 69,9 kg   800,- Kč / bez DPH   830,- Kč / bez DPH
70 - 120 kg 1100,- Kč / bez DPH 1130,- Kč / bez DPH

   

Výdejní místa

Rádi Vám díky DPD doručíme Váš balíček na výdejní místa partnerů DPD. Nejbližší výdejní místo můžete najít zde - https://www.dpd.com/cz/cs/cekam-balik/vydejni-mista/

Cena dopravy - 160,- Kč bez DPH
- tato doprava má váhové omezení. Můžete ji využít pokud Váš balík bude do 14,5kg. 

  

DPD - Nadrozměrný balík

Pro tuto službu využíváme společnost DPD. Balík Vám bude doručen na doručovací adresu, kterou uvedete pro doručení. Tuto dopravu najdete u zboží, které je nadrozměrné.

Cena dopravy - 800,- Kč bez DPH

  


 

Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat faxem, anebo emailem prodávajícímu.

Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí Česká pošta pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!

 



 

BANKOVNÍ SPOJENÍ

 

Pro zákazníky z ČR - Komerční banka

ČÍSLO ÚČTU: 43-6276920227/0100
VARIABILNÍ SYMBOL: ČÍSLO OBJEDNÁVKY

Pro zákazníky ze SK při platbě v CZK

IBAN: CZ820 100 000 043 627 692 022 7
BIC/SWIFT: KOMBCZPPXXX

ZADÁVÁ SE POUZE IBAN (ČESKÝ), PLATBU ZADEJTE JAKO SEPO PLATBU NIKOLIV JAKO ZAHRANIČNÍ